Geef jezelf of iemand anders iets moois én geef om de Maya’s

Elk jaar nemen we vanuit Guatemala prachtig geweven artikelen mee en kunstig gemaakte sieraden waarvan de opbrengst bestemd is voor onze projecten.

Win-win-situatie.
Met uw aankoop maakt u 3 partijen blij: de maakster met de extra inkomsten, de gelukkige die het sieraad ontvangt en de mensen in de dorpen waar we onze projecten hebben. Zij zijn blij met de kraan voor de deur met schoon drinkwater.

extra inkomsten

originele kado's

kado 2 ayuda maya

schoon water

kado 3 ayuda maya

Voor € 2,00 heeft u al een leuke boekenlegger met gelukspoppetjes, armbanden zijn er al vanaf € 5,00 en kettingen variëren in prijs vanaf € 15,00.
Kleurrijke geweven cameratasjes, toilettasjes en schoudertassen, voor prijzen van € 6,00 tot € 25,00.

Kadoshop Ayuda Maya

Ze zijn te koop op diverse markten en bij enkele bedrijven in de buurt zoals oa. bij theetuin de Buytenplaets in Noordwolde en ’s zomers bij Pieter Jongschaap in Kalenberg.

Kijk voor een volledig overzicht op onze facebookpagina.

We komen naar U toe
Als uw bedrijf, vrouwenvereniging, serviceclub meer wil weten over onze projecten komen we graag een presentatie geven met foto’s en video’s die u veel informatie geven. Na afloop is er gelegenheid om onze producten te kopen. Dit kan ook bij u thuis voor uw vriend(inn)en groep.

Meer weten? mail of bel ons dan even.