Stichting Ayuda Maya bouwt sinds 2009 drinkwatersystemen in de armste Mayagemeenschappen van Guatemala, in de provincie Alta Verapaz. Bent u benieuwd naar hoe de stichting te werk gaat? U bent van harte uitgenodigd voor de Ayuda Maya avond op dinsdag 25 april, in ‘It Koartling’ in Buitenpost.

Van 19:30 tot ongeveer 20:15 geven Gieljam Schutgens (voorzitter) en Esther Schutgens-Kok (secretaris) een presentatie over het werk dat Ayuda Maya doet in Guatemala in samenwerking met partnerorganisatie Adicay en de lokale gemeenschappen. Voorafgaand aan de presentatie en daarna zijn er mooie artikelen uit Guatemala te koop (zoals sjaals, tafelkleden, sieraden), tropische drankjes en Guatemalteekse koeken.
De opbrengst van de avond gaat naar de drinkwaterprojecten van de stichting.
Adres: ‘It Koartling’, Schoolstraat 31, 9285 NE in Buitenpost
Tijd: 19:00 – 21:30
Aanmelden is niet nodig. We hopen u te zien op 25 april!

Bekijk hier de flyer